گزارش

بررسی عوامل تاثیرگذار بر خرید آنلاین کاربران ایرانی

این پژوهش توسط همکاری مشترک EMC و نظربازار انجام شده است. داده‌های این پژوهش با استفاده از پلتفرم موبایلی تحقیقات بازار شرکت نظربازار به دست آمده است و توسط شرکت تحقیقات بازار آنلاین EMC تحلیل و ارائه شده است.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

در باره نویسنده

گروه محتوایی نظربازار

گروه محتوایی نظربازار آخرین گزارش‌ها و مطالب مرتبط با تحقیقات بازاریابی را منتشر می‌کند.

یک دیدگاه

  • انتشار آمارهای کاربران ایرانی در این حوزه خیلی با ارزشه. جای تقدیر داره. متاسفانه اغلب آمارهای خارجی تو وب فارسی منتشر میشه که با واقعیت ایران میتونه خیلی فاصله داشته باشه.

افزودن دیدگاه