معرفی روش جدیدی در محاسبۀ سوالات رتبه‌بندی

پرسشنامه یکی از ابزار رایج در تحقیقات بازاریابی است که از مجموعه‌ای از سؤالات تشکیل شده است و هدف از آن، جمع‌آوری اطلاعات از پاسخ‌دهندگان است. سوالات رتبه‌بندی (Ranking Questions) یکی از انواع سوالات موجود در پرسشنامه‌ها است که...

کافه‌بازار یا بازار؟ مسئله این است!

یک روز آخر هفته در کنار خانواده دور هم بودیم و مثل همه مهمونیا در مورد تلگرام، اینستاگرام و موبایل صحبت می‌کردیم که یه موضوعی نظرم رو جلب کرد. داشتم به خواهرم می‌گفتم بره تو کافه‌بازار و برنامه رزرو هواپیمایی که بهش معرفی کرده...

بهترین و بدترین زمان برای پست گذاشتن در شبکه‌های اجتماعی – برای کاربران ایرانی

تعیین بهترین زمان برای ارسال پست در تلگرام، اینستاگرام، توییتر و… برای موفقیت در بازاریابی کسب‌و‌کارتان از طریق شبکه‌های اجتماعی، بسیار حیاتی است. شما می‌توانید از این اینفوگرافیک برای تدوین تقویم محتوایی و تنظیم زمان ارسال...

خودپرداز، ابزار الکترونیک محبوب ایرانیان + اینفوگرافیک

نتایج نظرسنجی سلیقۀ کاربران ایرانی در استفاده از ابزارها و کانال‌های توزیع بانکداری و پرداخت الکترونیک، نشان می‌دهد که دستگاه‌های خودپرداز نزد مردم محبوب است! خودپردازِ دوست‌داشتنی و تلفن‌بانکِ فراموش‌شده طبق نظرسنجی انجام شده...

گزارشی از خرید اینترنتی لباس

طبق یک نظرسنجی که نظربازار بین ۳۷۸ مرد و زن ایرانی انجام داده است، ۷۶درصد از پاسخ‌دهندگان هنوز ترجیح می‌دهند که به صورت حضوری لباس مورد نظر خود را انتخاب کرده و بخرند و تنها ۶ درصد خرید آنلاین را انتخاب کردند. از زمان توسعۀ خدمات...

اینفوگرافیک صنعت ساختمان: مقاوم سازی منازل مسکونی در ایران از دید مردم

ایرانیان چقدر به مقاومت منزل مسکونی خود در برابر زلزله و سیل اهمیت می‌دهند؟ چقدر خانه‌های خود را امن می‌دانند و برای امنیت منازل خود چه می‌کنند؟ ما در این اینفوگرافیک، پاسخ مردم به این سوالات را نمایش داده که به طور اختصاصی از...

نقش ابزار موبایلی در تراکنش‌های مالی + اینفوگرافیک

طبق آخرین آمار منتشر‌شده از سوی شاپرک، ماهیانه یک‌میلیارد‌و‌سیصد تراکنش مالی از طریق ابزارهای غیرحضوری مالی مانند کارتخوان، اینترنت و موبایل و… انجام می‌شود. از تعداد کل ابزارهای پذیرندۀ شاپرک، ۸۸درصد تراکنش‌های مالی از...

بررسی سهم بازار تلویزیون در ایران: حکمرانی سامسونگ

اگر بازار لوازم صوتی و تصویر ایران را در طی پانزده سال گذشته بررسی کنیم، متوجه می‌شویم که برندهای این حوزه تغییرات بسیاری کرده‌اند. به‌طوری‌که براساس همکاری مشترک آیمارکتور و بستر تحقیقات بازار آنلاینِ نظربازار می‌توان گفت سهم...

پادکست ۱۰ صبح: بهش اعتماد کن!

پادکست ۱۰ صبح چیه؟ راستش را بخواهید ما هم زیاد از پادکست‌هایی که در آن درس می‌دهند یا یک نفر متنی ازپیش‌نوشته‌شده را حالا گیریم با لحنی خودمانی‌تر می‌خواند، خوشمان نمی‌آید! به همین خاطر میثم زرگرپور در «پادکست ۱۰ صبح» تلاش کرده...