خبرفوری: فروش ویژۀ گزارش‌های نبض شروع شد!

ما در سرویس جدید نظربازار که با نام نبض شروع به فعالیت کرده، شروع به فروش گزارش‌های فصلی کرده‌ایم. می‌توانید اطلاعات بیشتر در مورد نبض و نحوۀ کارش را اینجا بخوانید. در این گزارش‌ها که در ۲۱ صنعت و در رابطه با بیش از ۱۲۰ محصول یا...

چگونه با استفاده از تحقیقات بازار موفق شویم؟ – قسمت دوم

تعیین بودجه برای تحقیقات بازار پیش از آنکه وارد جزئیات دقیق خواسته‌هایتان از تحقیقات بازار شوید، باید بودجه‌ای واقع‌بینانه تعیین کنید که بدون هیچ هزینۀ اضافی نیازهایتان را تأمین کند. چه کارآفرینی باشید که درصدد تأسیس شرکت نوپای...

هشت نکتۀ کاربردی برای ارائۀ استارتاپ‌ها به سرمایه‌گذاران

غالباً دیده می‌شود که صاحبان کسب‌وکارها و ایده‌ها، در جلسات معرفی خود به سرمایه‌گذران و مشارکت‌کنندگان، برخی از نکات مهم بیزنسی را نادیده می‌گیرند. این نکات دقیقاً اجزای ترسیم‌کنندۀ هر کسب‌وکار و میزان تلاش و دقت صاحبان آن ایده...

چگونه «مخاطب هدف» خود را بیشتر بشناسیم تا فروش خود را افزایش دهیم؟

اخیراً من (Jordan Loftis) مطالعاتی درزمینۀ «مخاطب هدف» انجام دادم و به نتایج جالب و غیرمنتظره‌ای رسیدم. آماده هستید که بشنوید؟ بازاریابان موفق ۲۴۲درصد بیشتر احتمال دارد که حداقل هر ۳ ماه یک بار تحقیقاتی دربارۀ «مخاطب هدف» خود...

تجربۀ استفادۀ نظربازار از کتاب تست مامان

قصد داشتم برای توسعۀ محصول نظربازار، نقشۀ مسیر مشتری را مشخص کنم. برای این کار لازم بود با مشتری‌ها صحبت کنم و نیاز آن‌ها را بفهمم تا محصولمان را متناسب با نیاز آن‌ها توسعه بدهیم. چرا؟ چون درنهایت این مشتری است که از محصول...

چه زمانی می‌توانیم فرایند تحقیقات بازار را موفق بنامیم؟

همۀ ما موافقیم که وقتی با تصمیم‌گیری‌های حیاتی در کسب‌وکارمان مواجه هستیم، اطلاعات و داده‌های بیشتر، به تصمیم‌گیری‌های بهتر کمک خواهند کرد. به همین دلیل از تحقیقات بازار استفاده می‌کنیم. اما قبل از اقدام به پژوهش می‌بایست مطمئن...

نبض، بستر آنلاین خرید و فروش گزارش‌های آمادۀ تحقیقات بازار

تحقیقات بازار یکی از عرصه‌های مهم و درحال‌رشد و نیز از راه‌های اصلی شناخت بازار در صنعت‌های مختلف است. با رشد صنایع، نیاز به این تحقیقات بیشتر حس می‌شود و راه‌های بسیاری برای رفع آن طراحی شده است. به‌علاوه استانداردهایی برای...

چگونه با استفاده از تحقیقات بازار موفق شویم؟ – قسمت اول

موفقیت همان ‌چیزی است که هر کسب‌وکاری برای دستیابی به آن تلاش می‌کند؛ اما چند درصد از کسب‌وکارها واقعاً به آن دست پیدا می‌کنند؟ متأسفانه، با توجه به گزارش‌های بلومبرگ و فوربز و بیزنس‌اینسایدر تعداد بسیار کمی از آن‌ها به این مرحله...

معرفی روش جدیدی در محاسبۀ سوالات رتبه‌بندی

پرسشنامه یکی از ابزار رایج در تحقیقات بازاریابی است که از مجموعه‌ای از سؤالات تشکیل شده است و هدف از آن، جمع‌آوری اطلاعات از پاسخ‌دهندگان است. سوالات رتبه‌بندی (Ranking Questions) یکی از انواع سوالات موجود در پرسشنامه‌ها است که...