گزارش

عوامل تأثیرگذار بر خرید از وب‌سایت‌های سفر و گردشگری

پژوهش حاضر به‌منظور آشنایی با ذائقه و ترجیح افراد در انتخاب و استفاده از خدمات وب‌سایت‌های فعال در حوزۀ سفر و گردشگری انجام شده است و می‌تواند در موفقیت کسب‌و‌کارهای فعال در این حوزه اثربخش باشد.

این پژوهش همکاری مشترک نظربازار و ECM بوده است. داده‌های این پژوهش را نظربازار جمع‌آوری کرده و ECM تحلیل و منتشر کرده است. نظرسنجی زیر بین ۱۴۲۷ نفر (۴۰۵ زن و  ۱۰۲۲ مرد) در سراسر کشور انجام شده است.

همین حالا تحقیقات بازاریابی خود را با تحقیقات بازاریابی موبایلی نظربازار شروع کنید.


در ایران، وب‌سایت‌های سفر و گردشگری مانند علی‌بابا، اِلی‌گشت، کجارو، فلایتیو، دیجی‌چارتر، تی‌چارتر، زورق و مارکوپولو فعالیت می‌کنند. با مراجعه به این وب‌سایت‌ها می‌توانید از خدمات سفر و گردشگری بهره‌مند شوید.

این مطلب را به اشتراک بگذارید

درباره نویسنده

گروه محتوایی نظربازار

گروه محتوایی نظربازار آخرین گزارش‌ها و مطالب مرتبط با تحقیقات بازاریابی را منتشر می‌کند.

افزودن دیدگاه