گزارش

اینفوگرافیک استفادۀ کاربران ایرانی از تامبلر

مردم از تامبلر به‌دلیل آسانی و تنوع آن استفاده می‌کنند. استفاده از آن راحت است و جلوه‌های ظاهری جذابی دارد. در این متن، ما شیرجه‌ای عمیق در نحوۀ رفتار کاربران تامبلر در ایران خواهیم زد.
وقتی که شما جمعیتی تکنودانا (آگاه به تکنولوژی روز) با ۴۶میلیون گوشی همراه هوشمند و با اینترنتی در سطح کوچه‌های خاکی، اما ثابت دارید، می‌توانید حدس بزنید که باید تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی زیاد باشد. بنابر اعلان آقای رضا صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ایران ۴۷میلیون کاربر فعال شبکه‌های اجتماعی دارد.
«نظربازار» و «تکراسا» تحقیقی انجام داده‌اند تا میزان استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی در ایران را تخمین بزنند. ما پرسش‌نامه‌ای ساختیم که ۳۷۰۷ نفر ایرانی در بازه سنی ۱۸تا۶۵ سال به آن پاسخ دادند. از این تعداد، ۲۸۲۹ نفر مرد و ۸۷۸ نفر زن بودند. یکی از پلتفرم‌هایی که آن را پوشش دادیم، تامبلر بود که در میان کاربران ایرانی، کمترین میزان استفاده را داشت. نمودار اطلاعاتی زیر، نحوۀ رفتار کاربران ایرانی تامبلر را نشان می‌دهد.

برای مشاهدۀ اینفوگرافیک سلیقۀ مخاطبان ایرانی در استفاده از شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها کلیک کنید.

با همکاری تکراسا

این مطلب را به اشتراک بگذارید

درباره نویسنده

گروه محتوایی نظربازار

گروه محتوایی نظربازار آخرین گزارش‌ها و مطالب مرتبط با تحقیقات بازاریابی را منتشر می‌کند.

افزودن دیدگاه